Opdrachtgever Noordwest12   /   Klant Nefit  /   Video-productie IQ-Media
Mijn rol Strategie / Concept / Art Directing / Ontwerp

Slim en sexy.

De Nefit Easy: de thermostaat die slim gezicht geeft aan een cv-ketel. Die stijlvol design combineert met bediening op afstand door Android- en iPhone-apps. De ideale hulp bij energiebesparing. Nefit vroeg NW12 om de huisstijl en verpakking van de Nefit Easy te ontwerpen, een consumenten- en dealerintroductiecampagne te bedenken en diverse video’s te ontwikkelen.

Nefit_easy_logo

Logo en huisstijl.

De Nefit Easy straalt klasse en stijl uit. Dit komt duidelijk terug in het ontwerp van de nieuwe verpakking en in de overige huisstijlmiddelen. Diepzwart voert de boventoon, gevolgd door rode en witte accenten, strakke pictogrammen en harde lijnen.

Activeren met campagnes en video.

Voorafgaand aan de consumentencampagne is een impactvolle direct mailing ontwikkeld en verstuurd naar groothandels en dealers. Voor ondersteunend point of sale-materiaal, affiches en advertenties is een website ingezet. Hierop konden dealers alles zelf vinden, inclusief promotievideo en diverse instructiefilms.

Mijn rol hierin? Allereerst het ontwikkelen van het algehele concept en de stijl. Daarbij kwam ook de de art directing van de video- en fotoshoot. Verder heb ik diverse concepten voor de website, direct mailings en ander drukwerk ontworpen.

Gemaakt in dienstbetrekking van NW12

Nefit_Easy_website1
Nefit_Easy_website2
Nefit_Easy_website3
Nefit-Easy_brochure_spread
Nefit-Easy_verpakking-voorzijde
Nefit-Easy_direct-mailing
Nefit-Easy_verpakking-achterzijde
NEFIT-EASY-2013-NW12-9