Voys

Let’s hear your Voys

Let's hear your Voys!

Je hebt een droom. Een idee. Een voornemen. Maar kun je het waarmaken met ondernemen? Echt wel! Bij Voys benadrukken we graag wat er allemaal wél kan. Zelfs als iets onhaalbaar lijkt, gaan wij vol optimisme aan de slag om het toch als eerste waar te maken. Jij ook?

 

We bedachten en ontwikkelden de campagne voor de lancering van de vernieuwde (merk)identiteit van Voys, met als doel andere ondernemers te inspireren.

Werkzaamheden
Strategie

Identiteit

Concept
Ontwerp
Campagne


Partners

Merkidentiteit (Fitbrand)
Bureau Kurk (tekst)
Eric Zwiers (film)
TRGR (Display banners)
Tomorrowmen (Online marketing)

Van tekst naar beeld

In de commercial laten we medewerkers van Voys én klanten aan het woord. Samen vertellen zij het verhaal van Voys. Hierin staan de kernwaarden ‘open, supportive en evolving’ centraal. Deze hebben we vervolgens gekoppeld aan een medewerker én een klant van Voys. Zo staat Voys open voor een andere kijk op de wereld en werken zij graag voor klanten die dat ook toejuichen, staat Voys klaar met hun klantgelukteam en bepaalt de klant wanneer zij hiervoor kiezen. Laten we samen de wereld een beetje veranderen! 

Previous
Next

Laat je inspireren

In de campagne leiden we mensen naar een landingspagina waar je je kan inschrijven voor een inspirerende nieuwsbrief reeks met de Shake it up-files. Daarmee wil Voys mensen relevante informatie bieden in plaats van irritante reclame door de strot duwen. Zo kunnen zij van grotere waarde zijn, naast hun product voor hun huidige klanten, voor alle andere ondernemers in Nederland.