Privacy1

Privacy begrijpelijk maken via concept en design

Privacy1 zet zich in voor een wereld waarin iedereen zichzelf kan zijn. Waar je erop kunt vertrouwen dat persoonsgegevens zorgvuldig en vertrouwelijk worden gebruikt. In een branding sessie gaven we woorden aan de why, how & what, de intrinsieke motivatie en identiteit van Privacy1. Dit vormde de basis voor de verdere positionering van het bedrijf.

Werkzaamheden
Strategie
Identiteit

Art direction

Huisstijl

Een beeldmerk met een eigen vorm

Privacy gaat over delen, processen en het maken van connecties. In het logo komen deze elementen duidelijk terug. Gekozen is voor een opbouw met twee basisvormen: de cirkel en het vierkant. Deze heldere vormen zijn in al hun eenvoud, ontzettend krachtig.

Previous
Next

Middelen

Privacy is een ingewikkeld begrip – waar begint het en waar eindigt het? Maar: vinden het allemaal belangrijk dat onze privacy gerespecteerd wordt en dat we zeggenschap houden over onszelf en onze gegevens. Privacy1 wil het ook zo duidelijk en transparant mogelijk houden. Alle communicatiemiddelen zijn dan ook helder, zonder overbodige opsmuk. De visitekaartjes zijn gedrukt op transparant plastic. Ook is een ansichtkaartenset ontworpen. De boodschap? Privacy op 1. Dat delen we.