Na een half jaar van verzamelen, schrijven en schrappen lanceerde Visit Wadden vorige week het gloednieuwe Waddenreisdagboek. Vol met mooie verhalen, inspiratie, tips én genoeg ruimte voor je eigen avonturen.
40.000 exemplaren, te verkrijgen op meer dan 600 locaties in het Waddengebied.
In no-time ontwikkelden we het campagne concept en ontwierpen het 100 pagina’s tellende boekje. Wát een feest! Ontdek het Waddengebied en bewaar al je avonturen in het dagboek, maak em helemaal van jou!
Werkzaamheden Strategie
Concept Campagne identiteit
Ontwerp communicatie Ontwerp reisdagboek
Partners
Hilde Harshagen (fotografie)
Het Wad ontdekken en bewaren zeg je?
Hoe doe je dat dan? Door het reisdagboek dat we maakten overal mee naar toe te nemen en al je ontdekkingen in op te nemen. Niet alleen door erin te schrijven of te lezen, maar door em vol te kliederen met dingen uit de natuur, door je kaartjes in te bewaren, em te gebruiken als verrekijker om die bijzondere vogel te spotten, de zon tegen te houden, em te gebruiken als schep bij het bouwen van je zandkasteel of je zoute haring uit te eten.
Zelfs de Koning wilde wel zo'n dagboek!
Als klap op de vuurpijl nam De Koning een exemplaar in ontvangst tijdens zijn bezoek aan de Wadden. Lid van Flow Magazine? Dan krijg je er binnenkort sowieso eentje in de brievenbus!