
Creativiteit als oplossing voor ondernemersvraagstukken
In tijden als deze veranderen er veel zaken voor jou als ondernemer. Hoe houd ik mijn onderneming draaiende? Hoe bereik ik mijn klanten nu we de fysieke deuren dicht moeten houden? In dit soort gevallen hebben wij de oplossing: creativiteit! En omdat in tijden van crisis marketing niet boven aan het lijstje staat als goede investering willen wij het tegendeel bewijzen! Juist met een opvallende campagne of doordachte marketingstrategie kom je verder. Nog mooier, achteraf bepaal je zelf wat je het waard vindt!
40 uren creativitijd
Onze crew biedt elke week tot 40 uren creativitijd aan één marketingvraagstuk. Wij lossen dit op door een sterke strategie, geniaal concept en timmeren een (online) campagne, guerilla activatie, ijzersterke visuals, knappe animatie of knetterende video in elkaar. Wij zitten klaar met het vaste team bestaande uit creative director, ontwerper, strateeg en motion designer. Wanneer nodig schuift één van onze Buenapartners aan: tekstschrijvers, fotograaf of online held. Jij een creatieve oplossing en wij 40 uren complete creatieve vrijheid: Win win!

Voorwaarden (zolang de crisis strekt)
- Iedere ondernemer of organisatie kan zijn probleem of vraagstuk indienen middels onderstaand formulier.
- Wij stellen elke week 20 tot 40 uren beschikbaar voor één vraagstuk
- Alleen vraagstukken van een omvang van 20 a 40 uren creativitijd worden in behandeling genomen
- Selectie wordt gebaseerd op mate van uitdaging, passendheid bij ons, fun-factor, luchtvochtigheid en andere door ons op dat moment te maken keuzes.
- Geen ‘u vraagt wij draaien’ klussen. Wij willen volledige creatieve vrijheid!
- You get is what you get. Geen correctierondes, geen aanpassingen, een puur en oprecht product.
- Helemaal blij en gelukkig maar wil je toch een aantal puntjes anders op de i? Dan geldt ons standaard uurtarief.
- Lopende opdrachten voor huidige opdrachtgevers zijn uitgesloten voor participatie.
- Je krijgt achteraf een lege factuur met een overzicht van onze creativitijd. Jij bepaalt het te factureren totaalbedrag.
