INDI Mastermilo

Opdrachtgever INDI   /   Tekst in samenwerking met INDI  /   Banners HTML5 TRGR  /   Buenaparte Strategie / Concept / Art Direction / Ontwerp

Mastermilo <3 INDI

INDI is een webshop voor technische onderdelen. Je noemt het maar en zij verkopen het. Eén van die gebruikers is Mastermilo, een inmiddels bekende Youtuber die allerlei bizarre constructies en machines maakt. INDI wil mensen stimuleren om ook met techniek bezig te gaan. En hoe gaaf is het als iemand als Mastermilo van die idiote apparaten maakt?!

Vorig jaar is hieruit een samenwerking ontstaan tussen INDI en hem. Mastermilo maakt gebruik van de vele onderdelen van de webshop en laat in zijn wekelijkse video’s aan zijn fans weten waar hij deze vandaan heeft. Om zijn bekendheid verder in te zetten voor de bekendheid van INDI bedachten we een campagne. 

Macbook Pro 2018 Clay Mockup by AsylabMacbook Pro 2018 Clay Mockup by AsylabMacbook Pro 2018 Clay Mockup by Asylab

Leverancier van de doeners

INDI maakt het toegankelijk om met techniek bezig te zijn. Zij zijn de leverancier van doeners zoals Mastermilo. Wij bedachten een activatie waarin de favoriete onderdelen van Mastermilo centraal staan. Zo kon je dmv een speciale kortingscode korting krijgen op deze onderdelen.

Via retargetingbanners worden bezoekers van Mastermilo’s Youtube-kanaal op deze actie geattendeerd. Op de landingspage staat Mastermilo centraal. Daarnaast zijn alle voordelen van het bestellen bij INDI te zien.

Resultaat: meer traffic naar INDI.nl en meer nieuwe klanten. Daarnaast is de propositie en het doel van INDI bij een grotere doelgroep bekend geworden: het toegankelijk maken van technische onderdelen.