Open
Hoog contrast
Grote letters

4000m2 werelderfgoed ontdekken en bewaren in 1 reisdagboek

 

4000m2 werelderfgoed ontdekken en bewaren in 1 reisdagboek

Ontdek Wad. Bewaar Wad.
In no-time ontwikkelden we het campagneconcept en ontwierpen het 100 pagina’s tellende boekje. Ontdek het Waddengebied en bewaar al je avonturen in het dagboek, maak hem helemaal van jou! We gingen om tafel met het marketingteam en creëerden een eigenzinnige losse knip-plak-stijl, gecombineerd met de redelijk strakke bestaande huisstijl.

Image
Image
Image

Beleef jouw wadden

Het reisdagboek laat je kennis maken met de verrassende smaken en verhalen van het Wad. Er is geen vaste route en geen bucketlist die je moet afvinken. Het Waddengebied is veelzijdig en dynamisch. Altijd in beweging. In ieder seizoen beleef je een ander avontuur. Dit reisdagboek biedt je genoeg inspiratie om de Waddenkust van Noord-Holland, Friesland en Groningen én de vijf Waddeneilanden op een andere manier te ontdekken. Het Waddengebied is het beste decor om de tijd in te verliezen.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Het Wad ontdekken en bewaren zeg je?

Hoe doe je dat dan? Door het reisdagboek dat we maakten overal mee naar toe te nemen en al je ontdekkingen in op te nemen. Niet alleen door erin te schrijven of te lezen, maar door em vol te kliederen met dingen uit de natuur, door je kaartjes in te bewaren, hem te gebruiken als verrekijker om die bijzondere vogel te spotten, de zon tegen te houden, hem te gebruiken als schep bij het bouwen van je zandkasteel of je zoute haring uit te eten. We bedachten het campagneconcept en gingen samen met Hilde Hardhagen op pad om deze kleurrijke campagnebeelden te schieten. 

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Zelfs de koning wilde wel zo’n dagboek!
Als klap op de vuurpijl nam De Koning een exemplaar in ontvangst tijdens zijn bezoek aan de Wadden. Lid van Flow Magazine? Voor één van de uitgaven ontwierpen we een advertorial en werd een reisdagboek bijgestoken. 

Er zijn inmiddels 40.000 exemplaren gedrukt en te verkrijgen op meer dan 600 locaties in het Waddengebied.

Dit waren de resultaten

40.000

Reisdagboeken in 2 maanden vergeven

365.000

Nieuwe bezoekers website

Buenaparte voelde feilloos aan wat wij bedoelden met woorden als ‘eigenzinnig en rauw’. Ze hielpen ons in een korte tijd aan een fantastische campagne, waar we veel complimenten over kregen!
Wendy Oude Veldhuis
Manager Visit Wadden

Onze buenapartners in actie

Hilde Harshagen

Fotografie campagne

Anne Stalinski

Illustraties reisdagboek

Image

Volgende case

Waar gaat dat heen?

< Swipe >